Tema: Re: kokios www prieziuros kainos?
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-03-12 09:06:17
klausimas paprastas

as manau reikia imti uz valandas ARBA uz kieki (grubiai - "A4-us")
t.y. jei viena menesi jie duos idet 2 tekstus o kita menesi po 2x per
diena - tai visos idejos "kiek evrtas tiek imu" neturi matematinio pa-
grindimo. Juoba dabar krhmmm**** ir gresia dehm****, tai aisku
as save vertinu bent 500 lt uz valanda, bet imone realiai gali duoti 25,
o man ir 25 nepamaisytu. Aisku jei rinkoje koks nors 'profis" uz tai
ima 50, tai as linkes imti 40, nes rinkoj aniek, o man krhmmm***

tad koks as bebuciau protingas ir seo guru, kokia rinkos kaina nezi-
nau, nes pagrindine mano veikla nera techninis darbas