Tema: Re: kaip padaryti?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-09 13:51:09
Pas mane su Wp kaip tik yra vienas supporto website, pakolkas tiesiog pakavojas viska kol neieina i tam tikra kategorija kurios ir pakavotos tol nemato :) bet tai faktas sulauzoma, o puslapis rodomas programoje kurioje prisilogina useriai.

    Ta prasme vat kad taip padarius jei i web puslapi einama kazkokiu specialiu sluginiu URL, pvz supporto-webas/auth=56454dfs65d654465ds654

Ir tada laiko kaip isiloginusi butu idealiai :)

Tiesiog ten vienos informacines sistemos naujienos, kas naujo paskutiniuose update, o sistema ne viesha, visumoj kazko labai slapto nera, bet noretusi kad useriai galetu komentuoti.