Tema: Re: nukakino tinklapi
Autorius: gopas
Data: 2012-03-06 21:48:52
Tas $ri, tai yra užkoduodas paveiksliukas, kurį pažiūrėjus jis rodo kažkokios Asociacijos AVG (Apsaugos verslo grupė) logotipą.
Šitas skriptas realiai turi paimti iš http://eestats.su/track.php kažkokį kodo gabalą ir jį įpaišyti į iframe. Bet ten tas linkas gražina
'not_available_now' ir tuomet rodo tik paveiksliuką.

Ai karočia...šūdas kažkoks. Paskirtis neaiški :)

Rekomenduoju pasikeisti FTP slaptažodžius ir jų nelaikyti išsaugotų kompiuteryje. Dar nepakenktų prasiskanuoti su kokia antivirusine,
nes man rodos tokius dalykus daro per klientų kompus, kurie turi prisijungimą prie FTP.