Tema: Re: gal kas gali patart del skelbimu www sukurimo?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-02-09 15:06:27
    Na va su drupal kas del daugiakalbystes ilga istorija, esu daug visko bandes, skaitinejas internete, zaides su drupal6 ir su drupal7, aisku ziurint kokio lygio daugiakalbystes jame reikia...

    Drupalas tuo yra gerai, kad eina sudetingu strukturu saitus daryti, praktiskai dali informaciniu sistemu galima realizuotu su jo moduliais, pvz.:

         CCK - kuris leidzia prie nauju turinio tipo prisideti kokiu tik tau reikia lauku;
        VIEWS - visu tu ivestu turinio tipu duomenu kaip pageidaujamo saraso traukimas ar net paieskos per juos realizavimas (is karto sukuriami UI elementai su exposed filters - galima sakyti vizualus SQL query formavimas nesigilinant i db struktura), pvz. pagal esamus cck laukus... tai sumoj galima pdaryti daug ka...

    Bet va pvz. nusprendziau savo puslapi padaryti kroota ir su daugiakalbyste perkuriant is naujo (nes pirma kart idiegiau lietuviskai, o tada drupal suxierina anglu kalba nes ten idiegia LT kalba, o pas ji taip jau numatyta kad system default kalba yra english ir geriau to nekeisti jei dar reikes anglu)...

    Na zodziu idiegiau ji angliskai, pridejau kaip ir priklauso reikalingus modulius (locale, i18 ir t.t..) tada pridejau LT kalba ir kaip ir galiu vesti turini keliom kalbom... Vat cia ir prasideda uzknisantys niuansai :

    * Viens dalykas vien turinio man toli grazu nepakanka, reikia dar ir pvz. taxonomy, menu...

    * Antras dalykas, ivedi pvz. angliska turini turi poto spausti versti ir sukuriamas atskiras NODE kita kalba, tas node gaunasi priristas prie kita kalba node, taciau ziurint administracineje dalyje turini matai skirtingu kalbu to pacio straipsnio versijas kaip atskirus straipsnius, na toks biski nepatogus daiktas, nors jei su kiekviena kalba dirbtu po atskira zmogu ir jie butu uzsideja savo kalbos filtra tai butu visai gal ir nieko, na bet su situo dalyku dar gyventi galima;

    * Toliau taxonomy vertimas lygiai toksai pat sukuriami atskiri 2 suristi zodziai, bet sitas dar dar dar....

    * Kur vat as strigau, sukuriu turini ane,  tada man reikia prideti piesinuku prie jo ir noriu kad juos rodytu per lightbox'a ir tuo paciu prie node turinio prisegti failu parsisiuntimui tai  jeigu prisegsiu piesinukus ir failus prie node  tai prie vertimo ju nebus... nes suprantamas kaip atskiras NODE, o man reikia kad visais vertimais butu tie patys piesiniai ir failai parsisiuntimui.... na faila gal dar eitu kaip url dadeti ar tiesiog i turini irasyti, bet vat kaip su lightbox taip ir nesumasciau kaip padaryti....

    Beje gal kas netycia zino kaip padaryti, kad keli node rodytu tuos pacius piesinius lightbox ir failus parsisiuntimui ar gal kokiu ideju yr :)?

JDM.