Tema: Re: Del laisku peradresavimo gmaile
Autorius: Juozas
Data: 2012-02-01 12:37:30
On 2012.02.01 08:29, Terpentinas wrote:
> Mūsų įmoneje pagrindinis paštas yra serveriai.lt, problema ta, kad ten
> mažai vietos o ir spamas nuolat atakuoja, tai aš sukuriau gmailo acountą
> kuris visus laiškus iš serveriai.lt parsisiunčia. Kiti įmonės kompai
> Nr.1 ir Nr.2 esantys vidiniame tinkle parsisiunčia laiškus iš gmailo
> acounto. Ipadas dirbantis įmonės tinkle per wifi irgi gauna laiškus.
> Viskas lyg ir veikia, bet problema ta, kad jeigu kompas Nr.1 gauna
> laiškus, tai kompui Nr.2 jų nebelieka ir atvirščiai, nors gmaile laiškai
> ir yra išlikę. Kompai Nr.1 ir Nr.2 naudoja Batą. Bate nustatymuose
> [...]

Visų pirma, nelabai supratau ar Jūs naudojatės Google Apps ar tiesiog
forwardinate. Reiktų naudoti gapps, nemokamai iki 10 naudotojų, jeigu
ką, galėčiau pakonsultuoti dėl sąlygų įvairių.

Bet kuriuo atveju, gmail nepalaiko pop3 prisijungimo iš kelių kompų. Ty
gmail nereaguoja į pažymėtą varnelę "palikti serveryje", išeitis naudoti
imap visuose klientuose.