Tema: Re: ieškau rimetesnės web developmento kontoros
Autorius: GD
Data: 2012-01-18 17:59:02
pilna tų kontorų - sintagma, webmedia, bdc, tieto, alna software ir t.t.

tik aišku jei tikimasi, kad 5-10 dedikuotų žmonių dirbs 1 dieną, be projektų
vadovo ir už mažiau nei 100 lt/h, tuomet reikia ieškot gal frylanserio
mėnėsiui,
bus pigiau ir geriau :)

mano paskaičiavimu iš oro, 5 žmonių komandą apsimoka samdyti (duoti
klientui) bent savaitės
projektui (jei jau big bang), t.y. 5z x 5d.d. x 8h x 100 lt/h x 1,2projektų
vadovui = nuo 24 000 lt