Tema: Re: el.bankininkyste wordpress'e?
Autorius: E=mc^2
Data: 2011-12-08 11:53:29
Man asmeniskai prie sirdies prestashop. kiek teko realizuoti projektu
(elektronines parduotuves)  ant sio TVS panaudoju kazkur 40 %funkciju.
VIrtuemart kazkodel nedziugina, gal but todel kad kaip ir prie joomlos taip
ir prie sio komponento reikia prisitaikyti paciam, dazniausiai norisi kazka
pritaikyt savo poreikiams. opencart nebandziau. WP su mokejimai.lt pluginu
tinkama kokiam nors tipo parsisiuntimo apmokejimui, kur funkcija pagrindine
ne parduoti o pateitki info vartotojui.