Tema: Re: Domeno admino pakeitimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-08-04 11:28:36
Draugas pas varda laike, tai kai papasakojau kur as laikau ir ka galiu daryt ir kad valdyt kaip noriu ji tai pabego irgi is ten, tik i hostex kur ir as :) ten kiek pasakojo babkes ima uz bet koki veiksma rodos, jei pvz reik subdomeno tai mokek kokia 20lt ir t.t.. :) ka galima kitur pasidaryt per plesk panele tiesiog nieko netrukdant...