Tema: Re: Kaip paruošti nupieštą dizainą?
Autorius: Atlepausis
Data: 2011-07-10 17:16:32
o kas iš free toolsų tai atlieka?
šiuo metu nagrinėjų psd karpymą, tai rankom html/css kodinu (headeris
turinys (kaire desine) futeris ir etc.) pozicijos kiti stiliaus parametrai
Iš gimpo pasiimu reikiamus skaičius (aukštis plotis atstumas) ir kodinu.

Kaip realiam gyvenime karpoma? man toks jausmas, kad aš su šaukštu
bandau iškast duobę tankui paslėpt...