Tema: Re: Tarkim, Web pradinuko klausimas apie dizaina.
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-06-28 12:22:02
    Drupal per savo Wysiwyg API leidzia kazkur 6 ivairius wysiwyg editorius pajungt, pagal skoni koks labiau patinka, cia siek tiek mano pacio aprasyta: http://wiki.lythum.lt/w/Drupal_Wysiwyg_API

    Pats su Drupal pagrinde tinymce naudoju, kazkaip prie jo pripratau, nors neblogu atsiliepimu apie CKeditor girdejas, bet man kazkada ar tai kazkas su juo neveike ar kazkokiu kitu bedu buvo, gerai nepamenu, del to tinymce pakolkas deduosi visur.

    Idiegus Drupal Wysiwyg API nuejus i nustatymus bus sarasas kokie editoriai palaikomi ir is kur juos siust ir i kur parsiuntus deti, tik tuo dar viskas nesibaigia - jei bus noro deti paveiksliukus per editoriu, reikes daugiau moduliu, siek tiek savo wiki esu aprases apie tai:

http://wiki.lythum.lt/w/Kategorija:Drupal_Wysiwyg