Tema: Re: kaip susisiekti su UAB "Interneto vizija"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-06-24 12:25:02
"Budinti admina" galima nulauzti ir pervest į pilna funkcionaluma, bent jau
man pavyko kai reikejo panasiu atveju. Ten paprastai reikia rinktis
spaudziant skaiciukus 1,2,3. O jie savaitgaliams tik plokstele pakeicia, bet
peradresavimas vistiek veikia. Todel grojant tai muzikytei pabandyk kad ir
vieneta paspaust - gal irgi suveiks.

"ozzy"  wrote in message news:iu1jmm$6ct$1@trimpas.omnitel.net...

Stai prasom budintis adminas:

"šiandien yra ne darbo diena ir techninė pagalba nėra teikiama (už tai
atsakingi asmenys šiandien nedirba). Kaip ir minėjome, duomenys bus
atstatyti esant tokiai galimybei."

"šeštadienis yra savaitgalis, o savaitgaliai nėra darbo dienos. Kita
darbo diena bus pirmadienis."

Zodziu viskas aisku laikas kelt sparnus is kontoros kurioi pagalbos 0.