Tema: Re: WP Uzdaras puslapis
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-06-22 12:26:46
Ten sistemos naujienos, ta prasme kas nauja naujam update ir pan. tai WP blog ir jo viso vedimo paprastumas labai gerai tam tinka, tik kadangi toks web stovi internete jis praktiskai tampa prieinamu visiems, nors neijungta kad indeksuotu googlas, ziuri ji paprastai ne per narsykles o per programoje esanti WebBrowser controla.