Tema: Re: Geriausiai i musu kalba isverstas nemokamas PHP CMS?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-06-02 12:16:11
Nu as uz Drupal, tiesiog man kaip programmeriui jis labiausiai patinka, pvz. jei pagal save trumpas review:

Wordpress aka WP
---------------------
Geras daiktas paprastiems puslapiams, tokiems kaip ivairus blog'ai, kazkokie reprezentaciniai psl; asm. svetaines  ir t.t.., pagrindine teigiama puse paprastumas naudojime, turiny deti sugebes manau bet kas, nes viskas gan aisku, problemos prasideda jei reikalinga sudetingesne struktura, pvz. norint tureti skirtingu tipu turiny, su ivairiu visokiu papildomu lauku ir rusiavimus pagal juos, atvaizdavimus, filtravimus ir t.t.., kas darosi nesunkiai Drupal sistemoje, ja pramokus. WP yra vienas geriausiu ir paprasciausiu TVS paprastiems puslapiams.

Drupal aka DP
---------------
Yra labai galingas variklis (jei imsi imk 6.x o ne 7.x versija - 7 geresne, bet dar labai daug moduliu nera 7 versijai isleistu ir daznai kazka sudetingesnio neina padaryti), tiesa DP megejas ir resursu naudoti daugiau, administravimas ir t.t.. jau yra sudetingesnis, taciau praktiskai galima padaryti ka nori, yra labai aiski struktura, pvz tokio modulio kaip CCK pagalba galima susikurt koki nori turinio tipa, su ivairiausiais laukais, rysiais ir t.t... (na tiesa prireiks n papildomu moduliu), views pagalba darai ivairius duomenu viewsus galima sakyt ciut ne sql selectus, taip pat galimi per views ivairus filtrai. Nera sunku dasikurt ir savu moduliu. Na dar daug reiskia ivairios klasifikacijos kaip taxonomy, jos yra visuose TVS, tik labai platus ju naudojimas labiau isvystytas Drupal sistemoje. Drupal turi net savo foruma, taciau xebra daznai jungia koki nors phpBB prie jo, kas imanoma.

Ivaldyti drupal gali prireikti ne vieno menesio ir net pagalbos is to kas juo uzsiima, as pats esu jau rasesis moduliu drupal.

Joomla
Joomla tik siaip bandes, neesu daug kazko dares, apie TVS as visada sprendziu kiek laiko uztrunka jame padaryti paprasta meniu punkta kuri paspaudus butu nueita i kazkoki url, tai Joomloj toki dalyka kad padaryti teks gerai pasiknist, vedinet ivairias kategorijas ir t.t.., zodziu teks prie jos derintis... negaliu daug apie ja pasakyti, bet nepatarciau, mazai kam ji ir is pazystamu kas su TVS dirba patinka.

* * * * *

Del foto galeriju tai manau visiem jiem yra ir ne viena;

Patarciau, pasiimt ir isbandyt jas visas, isidiegti, pabandyti naudoti, pabandyti susikurt savo puslapi ir matysi kuri sistemu labiau patinka, speju WP labai patiks, taciau, kai uzsimanysi kazkokiu savitu funkcionalumu, susidursi kad tai jau nera lengva padaryti, nors WP paprastesnis ir is vidaus, jei planu yra lyst i TVS vidurius kad ji hackint ir keist taip kaip tau geriau tiktu tai geriau WP, as kai pradejau dirbt su TVS, tikslas buvo stengtis is viso neprogramuojant sukurt puslapi, kas pavyko neblogai su Drupal.

Zodziu siulau paimt ir isbandyt jas visas ir matysi.

JDM.