Tema: Re: Ar galima padaryt su Wordpresu?
Autorius: FX
Data: 2011-03-11 10:18:36
Tau reikia ne su WP tai daryti o su kazhkokiu foruminiu softu nes wp shiuo
atveju neisivaizduoju prie ko ir kaip tu tai realizuosi...

FX

"vaikis"  wrote in message news:ilb562$5e7$1@trimpas.omnitel.net...

Žodžiu patarkite. Kadangi šiek tiek suprantu tik apie WP, tai ir
norėtusi su juo padaryt.
Reikia tokios svetainės, pavadinkim daugiabučio forumo.
Ateinu į puslapį, matau bendrą informaciją. Registruojus. "Laiptinės"
moderatorius (prie kurios noriu prisijungti), mane patvirtina, arba
atmeta. Prisijungiu, matau informaciją, aptarinėju straipsnius. Taip pat
gali dėti straipsnius ir dėdamas juos, galiu nurodyti - mato visas
namas, mato tik 1 (mano) laiptinė; komentuoti gali visas namas,
aptarinėti gali tik 1 (mano) laiptinė.
Na, lygtai normaliai išdėsčiau.
Ačiū.