Tema: Re: Reikia objektyvaus ivertinimo
Autorius: LH
Data: 2011-02-01 00:39:38
As gal jau atprates nuo tokiu lietuvisku nesamoniu, bet cia gal toks
Lietuvoje iprastas kliento sutikimo budas, ignoruoti, pasisaipyti,
nuspresti, kad jis nieko neuzsakines ir rasinet nesamones.

Savo poste aiskiai parasiau uzklausima, reikia tokios template, kiek
kainuos, atsiusk kontaktinius duomenis. Toliau butu vyke derybos
e-mailu. Nesuprantu, kuri vieta buvo neaiski?

Per desimt metu neikas nepasikeite... pamenu ateidavai Lietuvoj i
parduotuve ir tavo aprangos ar mobilaus telefono nuspresdavo ar ka nors
pirksi ar ne. Siaubas, atrodo nauja karta isaugo, ismano IT ir po
pasauli vazineja, bet realybe mane greit pasivijo...

Po tokio potencialaus kliento sutikimo, kyla klausimas ar ka nors
uzsakinesiu? Neturetu buti sunku suprast ka ir kitiems rekomanduosiu
sios firmos atveju.

Gal atsisas koks rimtas veikejas forume, ne visi gal cia stokoja
pagarbos busimiems klientams.