Tema: Re: Wordpress klausimas
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-01-31 16:30:11
Ant 3.0.4:
Appearance > Menus > Dešiniau pasirenki kuriame nori meniu, kad
atsirastų naujas tavo menu punktas > Apačioj skiltyje Categories uždedi
varną ant norimos kategorijos (jei jos nerodo, tai View All, nes
defaultas rodo Most Used) > Add To Menu > Dešinėj aukščiau mėlynas
mygtukas Save Menu > Vuolia.

Išdėstymą/eiliškumą gali dėliot tiesiog draggindamas menu punktus su
mauzu aukštyn žemyn. Ir dar gali padaryt norimą punktą, kad jis taptų
kažkieno SUBmeniu - tiesiog su pele panešk dešiniau. Man visa tai nauja,
kątik atrasta - aš euforijoj, dėl to gali būti, kad rašau padrikai :D~