Tema: Re: Bandymai su Wordpress
Autorius: FX
Data: 2011-01-25 23:34:11
Neturejau laiko paskaityti bet man rodos chia rasi atsakyma:
http://striderweb.com/wp-content/multiblog/multiblog-readme.htm

FX

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

    Taip reiks ir daryt, uzdet koki statini page, gal dar pakavot archyva,
nes ten speju iejus vistiek viska istrauks :) o daryti loginimasi butu
nesamone, nes useriui prisijungt prie programos duomenu bazes ir taip
klausiamas login ir pass, o cia dar logintis i naujienas programoje butu be
rysio ;)

O siaip esme kad mano kuriamos programos ar informacines sistemos labai
daznai yra uzdaros ir naudojamos imoniu viduje:

    1. Kad tai matys kiti nieko vistiek nesupras;

    2. Na ir matyti tokia informacija kam nereikia visai nebutina, labai
daznai sutartyse su imonemis buna konfidencialumo punktas, o naujienos
paprastai nagrineja biznio logika, ar kitus techninius aspektus ar net
uzlopytas saugumo spragas (na bent imanomas dalykas).

    Programoj nurodomas ir isiuvamas konkretus url
http:/url/ir_cia_kiek_nori_parametru_ar_katalogu

    dabar yra pagal kategorija, tipo http://url/cat=x  bet tai ta x labai
lengva atspeti, geriausiai gal pagal tag, nezinai tag ir nematai :) bet dar
lieka archyvas kuris ir rodomas :) aisku jei eitu kazkaip useri ilogyti butu
is viso super, tada galima butu daryt siaip kazkokias naujienas, poto
naujienas pagal sistema, pvz sistema x = loginas x, sistema y = loginas y :)