Tema: Re: toolsas: mysql-->html ?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-17 18:26:24
    Del vizualaus duomenu traukimo man MSSQL labai patikdavo enterprise manager, dabar jau vadinamas Management Studio, bet pasakysiu tik viena dalyka, kad su juo nasiai dirbt iseina pilnai isivaizduojant koks sql rasosi kada vizualiai delioji lentas, laukus, ju rysius bei filtrus, kitaip sakant klausimas ar bus paprasciau...

    O siaip as vietoj taves pagal tavo db schema susikurciau n view'u kur susija ir tavo ataskaitom (butent tu cia darai ataskaitas!) svarbios lenteles butu sujungtos ir kad pastoviai nereiketu prisimint db strukturos, o tada atrinkineciau reikalingus is view laukus, bei filtruociausi duomenis pagal ka reikia, tada butu labai elementarus tas rasomas sql

select laukas1, laukas2, laukas3 from viewToksIrToks where data between '2000.01.01' And '2010.12.31'...

    O jeigu yra dar konkretesnes uzduotys tai aplamai galima pasirasyt proceduras, jei zinomi tikslus parametrai ir nesikeicia laukai.

P.S. SQL rasyti man asmeniskai malonumas:P