Tema: Re: TIME metu zmogus vel is WWW :-)
Autorius: aaa
Data: 2010-12-19 04:09:55
On 12/18/2010 12:07 PM, Domas Mituzas wrote:
> Hai,

> Vikipedijoje prasmę kūrė šimtai ar keli tūkstančiai žmonių, FB prasmę
> kuria keli šimtai milijonų, nesitikėk vienodo rezultato :)
>
> WP distiliavo turinį per notability/neutrality/etc kriterijus, FB
> distiliuoja per socialinį grafą.
>
> Ar parodija - nežinau, kažkiek supaprastino tam tikrus procesus - kad ir
> įmonių internetiniame marketinge ("kam man kurt websaita jeigu FB
> puslapį susikurt užtenka"), ar elementarų 'buvimą internete', tinkantį
> tevams ir seneliams :-)
>
> Yra visada ironiška internetinės bendruomenės aplinkoje sakyt, kad
> [...]

Gal ir viskas tvarkoij su tuo facebook , seip esu labiau google fanas,
ir tik sis projektas mane itikino teigini, "liaudziai reikia pramogu ir
zaidimu". Programos perdaug istobulintos kad jau kas patiketu kad galima
sukurti ka savo orginalaus.
Kam ten tureti koki ftp, ar dedikuota geriau facebook
Manau facebook atnesa ir dar atnes nauju esminiu transformaciju web
saitu evoliucijoje.
Neuzmirs Domai musu sioj Omnitel kanale.