Tema: Re: kaip selection option palikti ta pati po refresho?
Autorius: ejs
Data: 2010-10-26 16:34:44
2010.10.26 16:14, meandog rašė:

> O gal dar baisiau gali užrašyt? Būtent dėl tokios sintaksės ir pradeda
> žmonės nebežiūrėt į PHP rimtai... :)

Čia standartinė PHP sintaksė, ir net atitraukimai išlaikyti.
  Ternary operatorius nepatinka? Nu negaliu aš rašyti tokioje vietoje
IF'o, ranka nudžiūna.

> Tikraaai? Aš tai manau, kad savižudiška yra kodą naujokui apkarstyt
> įvesties filtrais, optimizuot ir viską užrašyt kaip įmanoma trumpiau ir
> aišku, be jokių komentarų...

uff, komentuoti kodą kuris formuoja vieną išvedimo laukelį - kiek
vaikiška. Mane mokė kad komentarai turi papildyti kodą, o ne jį kartoti.

O geras tonas reikalauja nepasitikėti niekuo, gaunamu iš tinklo ar DB.
--
ejs