Tema: Re: rekomenduokit
Autorius: vist
Data: 2010-09-29 11:14:39
Kolega sumaisiai: as NEIESKAU DARBO o ieskau zmogaus kuris man padarytu
dizaina. Ir mano norai gali buti klaidingi. Del to nesigincyju
Akiai mielas turejau omenyje parinktos spalvos(kad akiu nereztu), dydis
srifto atitinkamas, teksto plotis(kiek zinau irgi rekomenduojamas
atitinkamas), logiskai isdestyti informaciniai blokai.