Tema: Re: failu saugykla
Autorius: alias
Data: 2009-03-02 18:08:17
max failų dydžiai - iki 500mb.
talpinami viešam priėjimui per www, uploadinčiau 'tik aš', per API.
GB talpos - nežinau. tarkime, per dieną kokie 50mb (arba arba 10mb arba
100mb, dar tiksliai neatsekiau statistikos), ir taip kasdieną. na, pradžiai
kokio 1gb, su galimybe plėstis.

teoriškai galėčiau bandyti su tais free servisais suktis, kai kurie jų siūlo
tokias paslaugas, bet geriau kažkiek mokėčiau bet turėčiau patikimą dalyką.