Tema: Re: Paspamysiu...
Autorius: 70005
Data: 2010-09-08 18:14:20
"sparcy" <sparcode@gmail.com> wrote in message
news:i676qp$jlf$1@trimpas.omnitel.net...

> jei dar nereferaline nuoroda butum daves, butu galima paziuret ir rimtai

Nu ple:) Jau kur kur, bet www grupse gal lankytojai auksciau vidutiniu
gabumu, ir sugebes pagal raktazodi "dropbox" susirast URL?:)
Juolab kad jis ir mano suterstame linke paminetas, nesudetinga pasalint
pabaiga.

O siaip pats nemegstu tokiu reklamu, bet dabar gailiuos, kad is iprocio
nuejau ir uzsirasiau pas juos tiesiai, o ne per referral'a. Ar paslaugos ir
tu papildomu MB reiks, nezinau, bet jei nekainuoja, kodel nepaemus?