Tema: Re: Užsakymų TVS
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-08-17 08:42:42
    Vakar pas mane namie ant saules termometras rode +47 nu cia vieta tokia kad 5 aukstas, is visu pusiu namai - ner jokio absoliuciai vejo, visi langai buto kambariu, net virtuves i saule, o saule pradeda kaitint nuo 14h, kadangi butas nuomuojamas kondicionieriaus neisidesi... zodziu sedi nemokamoje pirtyje buna, tai va tikiuosi dabar baigesi jau tie karsciai, bent zmones taip kalba +30 dar butu buve labai gerai ;)

    gal kam pravers: http://www.zulus.lt/cooling :)