Tema: Re: Q: apie eshop
Autorius: ramunas
Data: 2010-08-08 16:20:36
bet tai ten kaip suprantu tik per ju sistema ir teis tie visi mokejimai ?
nors radau tik viena pavyzdi kaip pasidaryti. kaip supratau jis ten bendras
? atskirai kiekvienam shopui neuzmaciau. ar ne ten ziurejau ?
siaip reiketu, kad is mano shopo redirektintu tiesiai i banka kur jau
automatiskai saskaitos numeriai ir uzsakymo numeriai pereitu...