Tema: Re: Padekit rasti domeno savininka
Autorius: nntp
Data: 2010-07-18 18:52:24
ne domeno ilgis apsprendzia jo geruma, o isiminimo lengvumas, bei projekto
populiarumas/sekmingumas.
pvz autoplus.lt - 8 simboliai ir 2 zodziai, linkomanija.net - 11 simbuliu ir
irgi is 2 zodziu ir t.t. ir pan. :) nezinotum tu projektu, tai kazi ar
sugalvotum toki domena surinkti narsyklej ir atsidaryt puslapi.

beveik isitikines, kad jei puslapis bus blablaabcd-manobbb.lt ir jo
projektas bus idomus didelei daliai zmoniu, visiem bus dzin tas domeno
pavadinimas, uzsirasys ta adresa ant lapuku ir pasikabins ant moniko
blogiausiu atveju :)