Tema: Re: kaip ismokti.
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-06-21 18:16:30
    Man asmeniskai visada PHP nervina kintamuju priekyje $ :) kiek zinau cia del to kad PHP kilo galima sakyt is c++ ir perl misinio, tai cia perlo liekana tie $ jie kazkaip padaro koda toki kad galima "akis issilauzt i ji ziurint", o visa kita ten gan paprasta, kaip tik praktiskai neapibreziant duomenu tipu galima daug ka padryti, kas pradedanciajam tik i nauda...