Tema: Re: kaip nukreipt domena i hosta
Autorius: remigijus
Data: 2010-04-15 11:43:33
Sakyciau, reiketu sukeisti vietomis 2. ir 3. Domeno valdymo paneleje geriau
NS keisti tuomet, kai hostingo paneleje jau esi isivedes/pasikeites savo
domena i gggg.lt, turi atsiradusi FTP folderi gggg.lt, kuriame instaliuoji,
konfiguruoji pvz. wordpress ir t.t., o kol nepriparkuotas domenas, galima
siuos duomenis pasiekti ivedus xxx.xxx.xxx.xxx/~vartotojovardas (hostingas
nurodo savo serverio ip registracijos laiske).