Tema: Re: tinklapio kurimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-08 15:39:11
    Nenoriu cia "varyti" propagandu :) nes vel koki fleima sukelsim del to koks geresnis hostingas, na daug kas naudoja serveriai.lt, as rinkausi hostex.lt bet tai tikrai ne del pigumo, tiesiog hostex yra microlink (seniau delfi) brend'as, o ten dirba pazystamu zmoniu ir zinau kad rimta imone ir ant rimtu masinu viskas sukasi, masinos 6 procesoriniai clusteriai, naudojasi diskiniai masyvai, kas padidina stipriai ir stabiluma ir duomenu patikimuma + microlink yra ISP (Internet service provider - interneto tiekejas) ir turi savas slangas, tai as ziurejau is patikimumo tasko, nors su jais irgi visokiausiu cirku buna.

    Siaip cia dar priklauso kokei publikai saitas skirtas bus, jei Lietuvai tai ziuret reik kad butu Lietuvoj, jei europai tai kad europoj kazkur, jei amerikoj tai geriau serveris tenai, uzsienyje visokiu variantu hostingo rasti irgi eina, galima net kazka free paieskot, bet su free zaidimai tik pradzioj kai nelabai kazka rimto darai yra geri, nes bet kada tave gali is ten prasluot, tikimybe tada net duomenis prarasti yra... ir siaip daznai buna kazkokie apribojimai, kaip failu dydis, traffikas ar tai kad tau kish reklama i kiekviena tavo lapa..

    Dar gali kokiu draugu ar pazystamu pasieskot kas turi hostinga ir su jais tartis kad pas juos det saita jei ten kazkas nedidelio, pvz pas mane hostexe as galiu kazkur 100 domenu prisiparkuot ir yra kad pazystamu zmoniu saita koki nedideli padejas taip, tada sukuri jam DB, FTP ir visa kita kad jis galetu visiskai pilnavertiskai su juo zaist... tai manau ir serveriai.lt kazka tokio leidzia, jei turi hostinga tai nereiskia kad ten tik 1 saita laikai, paprastai gali ju N pasikabint...