Tema: Re: WP to Facebook
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-04-02 16:14:11
general rule: viskas kas yra automatizuota turinio atzvilgiu yra blogai.
net i facebooka reikia publishinti pagal varototju poreikius, butent
facebooko useriui pritaikant kontenta, o ne eiti legviausiu keliu.
parasiau i bloga, automatiskai nusipeistino i facebooka ir sedziu laukiu
rezultatu.
turiu nuliudinti: su tokia taktika rezultatu geru nebus, tai ir aiskinu,
kad tai yra arba laiko gaisimas, arba kai kuriasi atvejais netgi
kenkimas savo saitui.