Tema: Re: ir man Google Analytics :/
Autorius: tOMZY
Data: 2010-03-22 15:51:42
Nu ką, atrodo, pavyko išspręst problemą:

Originalų kodą

<script type="text/javascript">
try {
var pageTracker = _gat._getTracker("UA-1234567-1");
pageTracker._setDomainName(".manosaitas.lt");
pageTracker._trackPageview();
} catch(err) {}</script>

sutrumpinau:

<script type="text/javascript">
var pageTracker = _gat._getTracker("UA-1234567-1");
pageTracker._setDomainName(".manosaitas.lt");
pageTracker._trackPageview();
</script>

dabar naršyklė kodą užkrauna pilnai. Ryt žiūrėsiu, ar jau mano svetainė turės nebe nulį lankytojų :)