Tema: Re: web page print friendly
Autorius: nezinau
Data: 2010-03-18 19:25:21
aciu visiems uz patarimus. Atsakyma i savo klausima gavau. Svarbiausia
sitoje vietoje yra includinant css faila nurodyti media="print"

<link rel="stylesheet" href="URL to your print.css" type="text/css"
media="print" />
ir jame aprasyt kaip kas turi ten atsivaizduoti tada spausdintuvas
supranta kaip reikia spausdinti