Tema: Re: Domenas su .EU tik 5 Lt/metams be PVM, info kam įdomu...
Autorius: Justas.p
Data: 2010-03-17 09:01:30
FX wrote:
> O kas trukdo vietoje laikyti swapui kokius kelis diskus ir viena
> kontroleriuka?

kaina. nors, jei visi serveriai unifikuoti, ir visur tas pats
kontroleris, tuomet maza beda. Bet niekas nera tobulas, kai eile metu
yra perkami serveriai vis is kito gamintojo, nes vienu ar kitu momentu
butent tas pasiule 100'u kitu pigiau negu anas tai ir liekama prie
suskilusios geldos (ahem, kontrolerio...)