Tema: Re: wordpress meniu
Autorius: RaR
Data: 2010-03-07 11:12:08
Nežinau kaip wordprese, gal yra kažkas panašaus į joomla. O joje gali sukurti vieną meniu komponentą, o jo rodymą išskaidyti į keletą modulių. Taip aukščiausio lygio punktus gali rodyti viename modulyje, o žemesnio lygio - kituose. O dėl skirtingų logo, tai joomloje gali atskiriems meniu punktams priskirti skirtingus šablonus. Kitas būdas - į patį šabloną įterpti kokį php kodą, kuris keistų tą logo pagal kokius nors rodomo puslapio parametrus. Galbūt wordprese galima tą patį su temomis daryti?