Tema: Re: Kada sulauksiu supporto is vhost.lt ?
Autorius: Juozas
Data: 2010-02-25 15:33:35
Aš irgi duodu didelį pliusą hostex'o supportui, paprašius netgi php
memory limit pakėlė :)

O posto autorius toks įspūdis truputį perdaug išsipisinėja, ten gi
kapeikas tas hostingas kainuoja, o tai ir yra supporto sąskaita. Už
nemokamus geriau, nes visgi yra kažkokios garantijos. Ten juk duomenų
centro pigesnė alternatyva, DIY versija.