Tema: Re: suprogramuoti svetaine
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-02-23 13:03:14
    Nu jei tai butu grupe "darbas.siulau" siulyt galima butu koki tai vykdytoja, bet jei o.programming, tai as paprastai skatinu zmoniu tobulejima :)

    Ipac kad jam daug ir nereik kaip jis sako, tai kaip tik geriausia nuo tokiu dalyku pradeti, kas del kazkokiu CSS normaliu karpymu ir as nemoku :) neskaitau kad programuotojas turi moket CSS, cia web designer reikalas ir tik jo, gali moket bet neprivalo, cia tik lietuvoj privalo tai moket programuotojai ar det dizaina kazkoki tai i puslapi...