Tema: Re: Instaliacija su wordpress'u
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-02-17 15:05:21
    Pirma ka as ciupinejau buvo Joomla, na isvaizda admino dalies solidi + visur yra helpai apie bet ka, ir visumoj jei izvalgumo netruksta ir mokama paspausi help tai galima issaiskinti ja visa be niekieno pagalbos.. Taciau labai didele mistika kaip kazka elementaraus padaryt kai nieko nezinai, pvz noriu dadet meniu punkta, tai pasirodo as turiu kazkokiu kategoriju butinai prikurti, dar sekciju ar dar kazko (gerai nepamenu) tada man bus leista ir tai jei geras busiu ir netycia dziunglese nesusimaisysiu jomlinese lijanose dadet meniu punkta...

    Del to ir dar del to kad viens zmogus patare pabandyt drupala ir pabandziau :) na ten meniu punkta galima sukurt labai greitai be jokiu dideliu tarapotu, kitas klausimas ka jis darys :) bet esme kad eina! :))) ir nereik daug vargt :)

    O vat tik poto kazkaip su WP susiduriau, dar nieko rimto nedariau, vis svarstau ar jis tiks vienam savo projekteliuj, kuri ne kazkam uz pinigus darysiu, o kaip savo :) WP paprastumas labai patiko ir labai patiko, nors bandziau as ji tik 5 minutes, kad susidaryt aplamai vaizda tai kad panorejus temos as nuejau i temas ir man is interneto is karto parode galimas ir nereikejo nieko daryt tik mygtuka Install paspaust ir buvo sudeta viskas i serveri, o drupale tai tektu per FTP kilnot aisku jei zinai kur det reika :))  laiko atzvilgiu WP patogus, viena zinau zmogu tai jis jas visas 3 zino, bet pagrinde developina vistiek su WP, kai as jo paklausiau, jis pasake, su joomla ar drupal as daryciau tapati 2 savaites, o su WP man tai uztruktu kelias dienas, nors kai pastoviai naudoji kazka viena tai tiesiog igundama...