Tema: Re: registracije Google Adwords
Autorius: Tomas
Data: 2010-02-06 15:18:04
klausyk, nekalbek negraziai apie Gugle !

VISKAS TEN VEIKIA

	Ivedziau 100LT kupono numeri, ir netrukus pamaciau, kad saskaitos
balansas  papildytas 115 LT.  15 LT ciapat iskart nuskaiciavo uz
registracija. 100 LT ( ir nei cento mAZIAU) liko reklamai.  Baneriukai
buvo rodomi jau po 3 min nuo registracijos uzbaigimo.

Naudojau zinoma normalia kreditine, o ne visokius ten sus...   virtuonus
ar elektronus. 30LT praso tik jei naudosi metoda "prepay"