Tema: Re: Cia gal prie turizmo labiau
Autorius: awakening
Data: 2010-02-01 19:53:22
2000 ais as buvau tipo flesheris...
:))) tada buvau dar studentas jaunas
ir naivus...buvo geri laikai...nostalgiski
be rupesciu ir su uzimtumu....
2004 ais kai baigiau studijas is flesherio
tapau crosspostintoju...ypac tais laikais
ka reiskia nera uzimtumo....tai buvo senai
bet zmones prisimena mane iki siu laiku
ir pramine skema...dabar yra is vis pizda
as supratau, kad kompas yra beviltiskas dalykas
skirtas tik kelionem po pasauli :)) juokauju...
po to as nepostinau visai...bet kai as parasau
kazkas labai atskiria...dabar man newsai
eilinis mazai kam reikalingas tipo siukslynas...
bet ne visi nusivaziavo iki skemos lygio...
nes gaunasi kad as gyvenu situose newsuose....
kartais...mano cv toks ir butu, kad mano
cv yra pilnas krachas....su nieko nedarymo
skyle...nuo pat baigimo...tai atsispindejo
ir newsuose...uzmusant laika ir krospostinant...
kompas yra sudas, gyvenimas yra sudas...
bent jau lietuvoj....bet gal ne visiem..bet
kaip sakoma sotus alkano neuzjaucia....