Tema: Re: atsiliepimų apie FindTask
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-01-25 15:07:01
    N ju yra siaip pasaulyje, pats kaip freelanceris kartais dirscioju, bet praktiskai, prisiregistruoji ir ziuri kokius ideda uzsakymus ir kokia konkurencija, jei ten supuola kruva ciurku su  kainomis 5EU/h ar maziau, tai ne nekishi nagu buna, gali kad ir koki www.eufreelance.com pasiziureti.

    O cia per daug nieko sudetingo ner, yra vartotojo registracija, na dar tipo vartotojas skirstosi i toki kuris ideda uzsakymus ir i toki kuris atejo tam kad rasti uzsakymu ka daryti, bet visumoje manau galima ir neskirstyti ju, tada jis apsiraso savo cv ka jis moka, ka gali, ka dare, portfolio jei turi nuoduodu, ar tai savo cv uploadina kaip faila... na ir vaziuojama...

    Tada yra taskai, kategorijos, kazkas deda taska ir sako deadlina sio uzsakymo va tada ir tada, noriu pvz web puslapio kaip va sitas nuorodoje panasaus tik ten tas anas kitaip (cia toks gan tipiskas taskas), tada ateina kruva norinciu daryti ir jei jie mano kad sugeba deda bid'us.. pvz koks ciurka raso "as va padaryciau per savaite uz 100$", koks vokietys raso, as padaryciau per 2 savaites ir uz 2000$, pas mane va daug patirties, tratatata, va cia pavizdziai ir t.t..

    Nu ir taip bidinama ta darba, kol uzsakovas issirenka kas jam daro, toliau tokios sistemos buna apima ir pacius atsiskaitymus, kad eitu pro ju saita, toliau uzsakovai palikine feedbackus, nuo to priklauso vykdytoju reitingai ir tt... apie vykdytoja rasomi atsiliepimai, pvz 3 savaites gere, o dar laukiau 2 savaites kol padarys ir t.t.. :)