Tema: Re: http://www.chess.lt/
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-12-06 13:59:52
    Realiai irc galejo imti kaip pagrinda, butu zymiai paprasciau viskas... nors man kazkaip atrodo kad prie to servo kazkokiu portu su mIRC prisijungt eidavo, nors gal klystu :)

    Tiesa panasus fintas su chat.delfi.lt buvo, ten irgi irc, nepamenu ant kurio, rodos 7000 porto, tiesa biski kitoks, rodos buvo tokia modifikacija windowsinio irc, dabar jau nepamenu..

    As va pats galvoju gaming website daryt ir kaip baze irc naudot, tik va beda kur man visa tai paleist per kazkoki hostinga, kad tipo prisiregistruoja vartotojai, sedi kazkokiam chate ir gali pazaist ka nori kartu :) dar jei taip paimprovizuoti tai praktiskai galima ir sukurt zaidima su teritorijom, kaip elementariai MMORP, bunant kazkokioje zonoje gali skaityti ka kiti raso, bet jei nueini toliau tai jau teksto negauni, jei cia isivaizdavus IRC kanalu kruva pagal kordinates pavadinimai kaip pagal zonas is kuriu pasidaro 2D masyvas, tai tam reikalui butu galima ir tai panaudot, kai perbegi is vienos teritorijos i kita tiesiog keiciasi kanalas :)