Tema: Re: e-shop
Autorius: azero
Data: 2009-12-04 12:54:46
ups wrote:
> Visi is tavo minetu palaiko mokejimai.lt
> Tik su Presta pasippp... su dizainu jei noresi kordinaliai keisti.
>
> Siaip siulyciau imti siuo atveju virtuemarta (joomla), arba magento
>
> beto jei kazkiek laukia gali paziurineti sita
> http://www.gekosale.pl/ tik dar ji laaabai zalia... :)

Na, joomla man iš principo atrodo tvs monstras, beto nuo pat Mambo laikų
  jo usability pasirodė sudėtingas (lyginant su etomite ar ką dabar
praktikuoju frogCMS) Ta itaip ir neprijaukinau jos :)

O turint omeny, kad čia bus max 100 prekių parduotuvėlė, tai nedrįsčiau
tokio monstro kalti :)

Gekosale reiks apžiūrėt. Ačiū už pasiūlymus.