Tema: Re: Ieskau php nuotrauku galerijos
Autorius: Zyza
Data: 2009-12-01 17:51:20
Ir dar be to ten atseit naudojami sablonai, bet kai lendi gilyn, jau pasidaro nefun, nes dizainas ikodintas i JS. Pamenu vargau noredamas pakeist defaultinius katalogu atvaizdus.

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:hf38mi$re3$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat as galvoju ka su JS meniu soniniu daryt. Kur kas geriau butu dropdown box'as navigacijai / integruojant, bet cia reiktu (per) daug paciam dirbt. Kol kas jauciu tai vienas is didesniu stabdziu...

>>> 8. Komentaru, vertinimu, greiciausiai ir daugiakalbystes savybiu nereikia.
>>> 9. Butinas bent sioks toks vartotoju administravimas (katalogu prieigos

>>> 5. Single File PHP gallery - tik on-the-fly thumbsai ir jokio useriu
>>> administravimo.
>>> 6. PHP Weby - labai sudetinga integracija, nera useriu administravimo.