Tema: Re: Kaip pasidaryt www su PayPal apmokejimo sistema?
Autorius: klausiu
Data: 2009-11-22 23:06:29
paprasciausia yra pasinaudot gatavais sablonais ir paciam susipildyt savo
info. Kaip pvz. netycia teko isbandyt www.webs.com

> pats web'a darysi, ar ieskosi kas padarytu?

ten pat kaip suprantu net PayPalo "porcija" yra imontuota, tereikia ivest
duomenis ir kaip suprantu pirkima (pardavima) jau galima atlikti. Tai mano
galva apkomejimo gavimas ten jau gatavas? Bet ten reikia kiekviena operacija
paciam apdorot (suteikt klientui paslauga, issiust preke ar pan.). Kitas
klausimas kaip sukurpti automatini klientu aptarnavima, jei paslauga ar
preke butu kokia nors informacija, kurios issiuntima galima automatizuoti
arba klientui sumokejus ja parodyti ten pat.
Nesu prisirises kolkas prie jokios sistemos, todel galite laisvai siulyti
variantus. Tik tiek zinau, kad domintu tiek automatinio aptarnavimo sistema,
tiek neautomatinio, kuri konkreciu atveju bus tinkamesne dar nezinau. Nors
labiausiai domintu gal automatinis aptarnavimas uz mazas sumas, tada daugiau
laiko liktu idejai tobulint ir maziau reiketu su kiekvienu klientu
gaisintis.