Tema: Re: paypal apmokejimo paslauga
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-19 18:17:55
    Galima, imi ir atsiskaitai :) naudoju kartais paypal, tai visai patinka, prisiregistruoji atlieki validacijas ir pirmyn, neima kaip koks e-gold uz kiekviena pervedima mokesciu, kiek zinau tiesa nebandziau tai eina premium vartotoju tapt, ten kazka moki, bet eina net savo kreditine kortele gaut man atrodo su kuria grynintis bankomatuose ir dar greiciausia ten navarotu tada atsiranda del to kad nori pats kazka parduot, kuri  laika lietuvos pilieciai negalejo pardavinet nieko per paypal, bet jau rodos pora metu galima :)