Tema: Re: Ieskau programos MySQL DB perziurai ir veiksmams savo kompe
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-17 14:15:01
    O ka ketini kazka rimto su duomenim daryt su tokia programa? Man tai tik kazkokiam grubiam patirkinimui, administravimui (pvz. lentu kurimas, keitimas, importas/eksportas ir pan..), vaziduoju ir apdirbu duomenis vistiek savo softe ar web, tai kazkokio butent tikslaus texto atvaizdavimo ir nelabai reikia, nors rodos HeidiSQL rodo, bet negarantuoju, nebent lievakas nustatytas su koduotem..