Tema: Re: Ieskomas PHP programuotojas Full-Time darbui is namu
Autorius: Nerijus T
Data: 2009-11-10 13:59:16
Manyciau turetu buti takoskyra tarp programuotojo tobulinancio sistemas ir
stampuojancio puslapius.
Man is visu ten reikalavimu rimciausias Mysql optimizavimas, kiti ten nieko
ypatingo, gal tik nieko nezinanciam baisokai daug atrodo. Mane ziauriausiai
glumintu faktas jei noretu pigiai ir kad jiem produktas priklausytu.