Tema: Re: Del TEO interneto ir email siuntimo
Autorius: niuzas
Data: 2009-11-04 12:39:25
Visiem tikrai neblokuoja 25 porto. Bet buvau susidures kad buvo blokuotas 25
portas isejimui.
Ten esme buvo kad kompas virusuotas, siunte SPAM. Tik nezinau ar jie patys
tikrina srauta ar IP i koki RBL ar pansasu lista pakliuvo,
pasitikrink bent jau listuose. O aplamai cia gali but ir lokali kompo
problema, vat jei ir kitas kompas pajungtas prie to Teo linko neprieina
niekur per 25 porta, tada tikrai Teo blokuoja :)