Tema: Re: kur nemokamai susikurti tinklalapi?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-10-02 16:32:11

> google apps

Ziurint kokio sudetingumo saito reikia, imat kazka is opensource TVS'u, cia sudetingumo tvarka nuo paprasciausio iki sudetingiausio: Wordpress, Joomla, drupal...

Wordpress - pats paprasciausias kiek girdejas (pats nenaudojas niekad), bet kiek mates saitu tai elementariai jeigu reikia kazkokius straipsnius vesti ar tik reprezentacinio saito ir ne itin ten kazko ipatingo, tai jo tikrai per akis;

Joomla - man asmeniskai nepaliko labai gero ispudzio kai bandziau su ja zaist, nepatiko kad meniu kad sukurt reik kryziaus kelius praeit, prikurt visokiu ten kategoriju kas daznai pradzioj yra mistika ir tik po to meniu, kur palyginimui drupale meniu kazkoki punkta sukursi per maziau kaip minute, bet ant kitu dalyku ji paprastesne uz pvz drupala ir joomla daug kas naudoja ir daug rimtu saitu ant jos sukasi + turi visokiu neblogu extension'u ivairiem dalykam...

Drupal- Cia jau praktiskai monstras, bandyta buvo sukurti stipriai universalu ir lankstu TVS, tai galimybiu yra daug, bet ir resursu gerai pavalgo, pagrinde ji naudoju, turi aisku trukumu tas jo monstriskumas, bet tikrai su 0 programavimo ar kodo koregavimo eina pakurt visai nebloga saita, kitos jo vietos yra gal sudetingesnes uz joomla, na tobulu nebuna :) nors is manes toks web developeris kaip is balerinos repo sokeja :) darausi tik sau kazka :)

Del rich text editoriu tai jie visi manau turi galimybe net ne viena is ju pajungt, by default joomla turi kiek pamenu TinyMCE kurio daugeliu atveju yra per akis, drupalas turi visa api per kuria eina pajungt rodos net daugiau nei 5 nemokamus Wysiwgi editorius, bet jau gali tekti krushtis kazkiek jei nori det piesinukus, kai as ir ne pastoviai su tuo sedziu tai va ir dabar problema turiu naudojant FCKEditor su filtrais, ko tai piesinuka ideta jis man pratrynineja :) tai ant galo perjungiau i joomloi populiaru tinymce ir nesuku galvos kas ten negerai nes ner tiek laiko zaist :)