Tema: Re: Del western union
Autorius: FX
Data: 2009-09-25 17:23:55
Atsimink Western Union yra siunchiamas asmeniui, nori pasakyti kad del
mazhos sumos kazhkas darys padirbta pasa ir t.t.??? Gali nusiusti jam
kopijas pervedimu kvitu tiesiog nerodyk to kodo pinigu perlaidos ir
visogero...

Vilniuje Hansoj kai atsiimdinejau bapkes tai ir adresa klause ir pasa
reikejo rodyti (id) ir dar pervedimo kontroliny numeriuka, po to dar vyko
patikrinimas trukes kelias minutes nes merga ish banko telefonu kazhkam
sudiktavo visus duomenis...

FX